Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte

Inscripció a la borsa comarcal de lloguer

Cal inscriure's-hi per sol·licitar els habitatges de lloguer disponibles a la borsa

A l'actualitat optar pel lloguer és una bona elecció. A l'Ajuntament d'Olèrdola trobaràs un PUNT D'INFORMACIÓ LOCAL D'HABITATGE que, amb col·laboració amb el Servei Comarcal d'habitatge, ofereix un servei absolutament gratuït per fer el vostre contracte de lloguer i també una borsa d'habitatges arreu de l'Alt Penedès.

A qui està adreçada la Borsa de Lloguer:

 A persones que volen viure o viuen de lloguer: 

  • Que encara no tenen habitatge: Oferim la nostra borsa d'habitatges.
  • Que ja han trobat habitatge però encara no han fet el contracte: Oferim fer el contracte de lloguer.
  • Que ja estan vivint de lloguer: Oferim revisar el teu contracte de lloguer i valorar si el podem millorar. 

Si vols informació sobre aquest servei, omple  aquesta sol·licitud

Quina documentació cal portar?

  • Sol·licitud
  • DNI
  • 3 darreres nòmines Contracte de treball o declaració trimestral per autònoms

 

INFORMA'T A L'OFICINA D'ATENCIÓ CIUTADANA DE L'AJUNTAMENT D'OLÈRDOLA

Av. Catalunya, 12. Telf. 938903502 ( Horari d'Atenció al Públic de dilluns a divendres de 08:00 a 14:00 hores. (Només amb cita prèvia)

També podeu accedir a la pàgina web del Servei Comarcal d'Habitatge: www.ccapenedes.cat/habitatge

 

Nota: Cal tenir en compte que tots els serveis aquí oferts tenen condicions concretes que cal revisar en cada cas per a la seva aplicació. Atès que aquesta publicació té caràcter divulgatiu i per tant es poden detallar les condicions concretes aplicables a cada servei i a cada persona o cas en particular, cal informar-se'n.

 

Altres notícies d'interès: El Consell Comarcal consolida l'atenció integral en matèria d'habitatge

 

Normativa aplicable:

Llei 18/2007, de 28 de desembre, del dret a l'habitatge, els decrets i reglaments que la despleguen i Pla per al dret a l'habitatge constitueixen el marc normatiu de col·laboració amb les oficines locals d'habitatge, que tenen per finalitat principal assegurar la màxima cobertura territorial en la prestació dels serveis i gestió d'ajuts relacionats amb l'habitatge i facilitar la proximitat de les gestions a la ciutadania.

Llei 13/2009, de 22 de juliol, de l'Agència de l'Habitatge de Catalunya, defineix que són objectius de l'Agència l'execució i la gestió de les polítiques d'habitatge que són competència de la Generalitat i, especialment les relatives a les actuacions públiques que en matèria d'habitatge han de garantir la proximitat al territori, amb una gestió integrada de les actuacions públiques de conformitat amb els principis de subsiderietat, coordinació, cooperació i col·laboració amb els ens locals.

El Pla per al dret a l'habitatge preveu la subscripció de convenis per a construir o mantenir oficines locals d'habitatge amb les administracions locals que tinguin desplegament territorial.

Conveni de col·laboració signat el 9 de desembre de 2015 entre el Consell Comarcal de l'Alt Penedès i l'Ajuntament d'Olèrdola relatiu als programes socials d'habitatges i a punt d'informació local d'habitatge situat en el municipi d'Olèrdola.

Decret Llei 1/2015, de 24 de març, de mesures extraordinàries i urgents per a la mobilització dels habitatges provinents de processos d'execució hipotecària.

Document Actions