Lloguer de material municipal
Quin material es pot llogar i quin és el seu preu?
(Preus fixats d'acord a allò especificat en l'Ordenança fiscal número 40)
- Taules grans 220x67: 0,70 euros/unitat/dia
- Taules petites 70x50: 0,40 euros /unitat / dia
- Cadires: 0,20 euros / unitat / dia
- Equip de so: 100 euros / unitat / dia
- Escenari fix: 250 euros / unitat / dia
- Escenari mòbil: 125 euros / unitat / dia
- Projector: 20 euros / unitat / dia
- Material audiovisual: 12 euros / unitat / dia
- Para-sols: 5,00 euros /unitat / dia
- Tanques de protecció: 10 euros /unitat / dia
- Contenidors selectiva 2 rodes (1): 20 euros /unitat / dia
Quota de transport de material: 9 Euros.
Tindran dret a la cessió gratuïta dels béns descrits anteriorment les entitats les entitats inscrites en el Registre Municipal d’Entitats de caràcter benèfic, social, cultural o d’interès públic que disposin d’autorització expressa, en virtut de la seva activitat, o conveni de col·laboració amb l’Ajuntament. Així mateix, les persones físiques o jurídiques que gratuïtament organitzin una activitat, jornada, xerrada o cursos d’interès cultural, educatiu, lúdic o social obert a tota la ciutadania del municipi amb les condicions que reguli l’Ajuntament i prèvia autorització del mateix.
Qui ho pot sol·licitar:
Qualsevol persona física que sigui major d’edat.
Qualsevol entitat i/o persona jurídica.
Període de la sol·licitud:
Tot l’any.
L'atorgament del material restarà supeditat a la disponibilitat en cada cas.
Caldrà sol·licitar el material amb una antelació mínima de 7 dies naturals. Qualsevol petició que no compleixi aquest requisit previ no serà atesa.
Temps mitjà de resolució:
7 dies naturals
IMPORTANT:
En primer lloc, cal confirmar la disponibilitat del material través dels següents canals:
Telèfon: 938903502 / 647416864 - Correu electrònic: mulinaripm@olerdola.cat
En segon lloc, i un cop confirmada la disponibilitat, caldrà adjuntar el comprovant bancari del pagament del preu públic corresponent a aquest tràmit en el moment de fer la sol·licitud. Sense aquest pagament previ no es tramitarà la corresponent reserva. ( En cas de dubte sobre la liquidació del preu públic podeu posar-vos en contacte amb el personal de suport de l'àrea a través del correu electrònic: mulinaripm@olerdola.cat).
Formes de tramitació:
Tramitació per Internet:
La sol·licitud es realitzarà mitjançant formulari electrònic, on l'interessat farà constar com a mínim les dades de la persona sol·licitant i les de l'entitat/empresa a la qual representa si s'escau.
A la sol·licitud s'hi haurà de fer constar com a mínim la finalitat de l'ús, el material exacte que es sol·licita (descripció i quantitat), l'espai on es realitzarà l'acte i el lloc on s'haurà de deixar el material.
Avís: Quan s'ompli el formulari electrònic, caldrà adjuntar-hi el comprovant de transferència bancària que justifiqui la liquidació de la taxa pertinent en règim d'autoliquidació. A la quantia resultant del total de material llogat, caldrà sumar-li en tot cas la taxa de 9€ relativa al transport del material.
Els números de compte on es podrà realitzar la transferència són els següents:
Banc de Sabadell ES70 0081 1676 7200 0101 5509
Caixabank,SL “la Caixa” ES89 2100 3562 23 2200012742
Tramitació presencial:
Oficina d'Atenció Ciutadana de l'Ajuntament en horari de dilluns a divendres de 08:00 a 14:00 hores. (Només amb cita prèvia)
Planta Baixa de l'Ajuntament - Av. Catalunya, 12 - 08734 Olèrdola
(No s'accepta el pagament amb targeta. Caldrà fer la liquidació en metàl·lic o bé mitjançant transferència bancària)
23:57 del 22 de març de 2023