El Casal d’Avis de Sant Miquel ha celebrat el seu 2n aniversari
dijous 16 maig 2013
Amb un sopar ben complert i a un preu molt mòdic, els socis i sòcies del Casal d’Avis de Sant Miquel d’Olèrdola celebraven dissabte el 2n aniversari de l’entitat. L’acte es feia a la mateixa seu del Casal d’Avis, al local social Rossend Montané, i hi van assistir bona part dels 25 associats que formen l’entitat, així com la regidora de gent gran de l’Ajuntament d’Olèrdola, Arantxa Torres, i la dinamitzadora de gent gran, Imma Ferret.
El president del Casal d’Avis, Jaume Rovira, oferia un balanç positiu de l’activitat feta i destacava el bon ambient i la possibilitat que dóna el Casal de disposar d’un local molt ben equipat per a trobar-se.
La regidora de gent gran, Arantxa Torres, explicava que en tractar-se del Casal d’Avis de creació més recent, se l’ha acompanyat en l’organització d’activitats, vetllant perquè les propostes adreçades a la gent gran del municipi es repartissin entre els tres casals d’avis existents a Olèrdola. Imma Ferret, dinamitzadora de gent gran de l’Ajuntament d’Olèrdola, resumia que els reptes fixats són els de seguir mantenint el nivell variat d’activitats i assolir la trentena de socis.
El Casal d’Avis de Sant Miquel obre els dimecres i divendres a la tarda, en horari de 5 a 8. També manté un actiu grup de manualitats, programa xerrades periòdiques i organitza excursions conjuntament amb els casals d’avis de Sant Pere Molanta i Sant Cugat Sesgarrigues.
Olèrdola, 14 de maig de 2013
15:40 del 24 de gener de 2025