Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte

L’Ajuntament d’Olèrdola reorganitza el servei de llars d’infants per la baixada d’inscripcions

L’escola bressol de Sant Pere Molanta només ha rebut una nova preinscripció i no obrirà el curs que ve

divendres 11 juliol 2014

L’Ajuntament assenyala que és una decisió “temporal” i que en la propera preinscripció continuarà oferint totes les places que té autoritzades l’escola

Després d’analitzar les dades definitives d’inscripcions a les escoles bressol del municipi i de constatar-se un descens de sol·licituds, l’Ajuntament d’Olèrdola ha decidit reorganitzar el servei de llars municipals d’infants per adaptar-lo a les necessitats actuals. Aquest reajustament del servei comporta que l’escola bressol El Pàmpol de Sant Pere Molanta no obrirà portes el curs que ve, un cop s’ha confirmat que en aquest centre només s’ha registrat una única nova preinscripció  pel curs escolar 2014-15. El regidor d’ensenyament de l’Ajuntament d’Olèrdola, Xavier Serramià, assenyalava que amb aquestes dades es fa “inviable oferir el servei en condicions el curs que ve”.

Serramià ha fet notar que sumats els 6 infants del municipi que continuarien a la llar provinents de P1 i la nova inscripció “no s’arribaria a omplir ni mitja aula”. Des de l’Ajuntament d’Olèrdola s’ha subratllat que la decisió és “temporal” perquè la intenció és que l’escola continuï oberta. Per això en la propera preinscripció, la que regularà l’accés a places escolars pel curs 2015-16, s’oferiran totes les places que té autoritzades l’escola bressol El Pàmpol de Sant Pere Molanta.

En els darrers dies, el mateix regidor d’ensenyament de l’Ajuntament d’Olèrdola ha comunicat directament a les famílies la decisió. Des de l’Ajuntament s’ha ofert  a les famílies afectades la possibilitat d’utilitzar l’escola bressol Gotims de Moja, l’altra llar d’infants d’Olèrdola de titularitat municipal.

Ajuntament i famílies mantenen converses per estudiar de forma conjunta solucions a la situació.

Olèrdola, 8 de juliol de 2014

Document Actions