Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte

L’Associació Fotogràfica de Moja i Joan Lloses reben el premi Rossend Montané

De l’AFM es reconeix la seva implicació amb el municipi i de Lloses el seu treball per la xarxa wi-fi

dimarts 21 maig 2013

L’Associació Fotogràfica de Moja i Joan Lloses han rebut el premi Rossend Montané. El premi s’ha lliurat per 21a ocasió diumenge al migdia, dins dels actes de la 33a Trobada, i té per finalitat recordar Rossend Montané i reconèixer la tasca de persones o entitats que s’hagin significat pel seu treball a favor del municipi.

En aquest 2013, el Consell Consultiu de Cultura d’Olèrdola reconeixia la implicació que ha tingut l’AFM amb les activitats que es fan a Olèrdola, recollint en imatges el dinamisme associatiu del municipi i col·laborant amb els organitzadors de diferents actes.

A l’AFM també se li reconeix la promoció i difusió al municipi de l’art fotogràfic, amb propostes que tenen vocació d’anar més enllà dels seus associats. Des de l’AFM s’ha rebut amb emoció el guardó i ja s’anunciava que la dotació econòmica de 1.000 euros que obtenen pel premi es destinaria a la compra de material.

El premi honorífic, sense dotació econòmica, l’ha rebut Joan Lloses per haver estat clau en el desplegament del projecte de xarxa wi-fi al municipi. Informàtic de professió, Lloses és veí de Sant Miquel i de manera altruista ha dedicat part del seu temps lliure a posar en marxa la xarxa d’antenes wi-fi municipal, des de l’any 2008. L’obtenció del premi coincideix amb les primeres setmanes d’entrada en funcionament del sistema a gairebé tot el municipi, a través de la explotació que ha cedit l’Ajuntament a un operador. En el veredicte es considera que Lloses ha estat un pilar fonamental a l’hora de construir aquest pont de comunicació al municipi que significa la xarxa sense fils. Lloses agraïa el suport rebut pels regidors de l’Ajuntament en aquests darrers 6 anys i manifestava que s’havia limitat a ajudar “dins dels seus coneixements” a fer possible que aquesta tecnologia d’accés a Internet i a la telefonia fixa arribés a tothom.

Olèrdola, 21 de maig de 2013

Document Actions