Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte

Les famílies usuàries de les escoles bressol d’Olèrdola valoren el servei amb una nota mitjana de 8’3

Els aspectes amb més puntuació són els relacionats amb la professionalitat de les mestres

dilluns 22 juliol 2013

El servei que s’ofereix a les escoles bressol d’Olèrdola ha estat valorat amb un alt nivell de satisfacció per part de les famílies usuàries. Seguint el model d’enquesta que utilitza la Diputació per a valorar les llars d’infants del conjunt de la demarcació de Barcelona, els resultats a Olèrdola conclouen que aquest curs les famílies puntuen el servei amb una nota mitjana de 8’3.

Aquest era el segon any que a Olèrdola es feia una enquesta de valoració del curs. Seguint una enquesta d’elaboració pròpia de l’Ajuntament amb preguntes molt similars a les ara fetes en aquest model de la Diputació, l’any passat la nota va ser lleugerament inferior, amb un 8’08 de mitjana. Xavier Serramià, regidor d’ensenyament, destaca que els aspectes més ben valorats tenen a veure amb la tasca professional de les mestres. També és significatiu que gairebé s’arriba al 100% de famílies que assenyalen que els seus fills estan contents a les escoles.

Com és habitual en aquest tipus d’enquestes, entre els aspectes amb una puntuació menor cal indicar les quotes a les escoles i els preus del servei de menjador. Per Xavier Serramià, aquest és un àmbit de difícil solució tenint en compte la reducció que ha patit l’aportació a les llars d’infants per part de la Generalitat, fins a pràcticament desaparèixer.

Aquests resultats arriben just quan ha finalitzat el primer curs de funcionament del canvi de model de gestió a les llars d’infants, que ha comportat que la gestió quotidiana s’externalitzés tot mantenint la titularitat municipal . Per Serramià, els resultats indiquen que els pares “no han notat massa el canvi” i, per contra, “en la gestió quotidiana de les escoles s’ha pogut ser més resolutius”.

L’Ajuntament d’Olèrdola es mostra satisfet pels resultats de l’enquesta i també assenyala que les opinions traslladades per les famílies són valuoses perquè han de permetre valorar la introducció de mesures per a millorar el servei.

Olèrdola, 22 de juliol de 2013

Document Actions