Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte

Alta de comptador provisional d'obres

Què és l’alta d’una pòlissa de servei d’aigua provisional d’obra i quan és necessari sol·licitar-ho?

L’alta d’una pòlissa provisional d’obar és el tràmit per a poder obtenir el servei d’aigua per a la construcció d’un immoble, tali com indica el nom, és un servei provisional i aquest està subjecte a la durada de la llicència d’obres, conjuntament amb aquest tràmit és molt possible que la finca no tingui la connexió a la xarxa general i també s’hagi de sol·licitar la connexió del servei (escomesa).

Finalitzades les obres es duran a terme els tràmits per a la contractació definitiva del subministrament, que es realitzaran d’acord amb la tramitació d’Alta de Servei per a l’ús corresponent.

Qui ho pot tramitar?

Qualsevol persona física o jurídica, que hagi obtingut una llicència d’obres per a poder realitzar-les o bé un representant d’aquest amb l’autorització pertinent.

Preu:

L’import de la contractació és de 306,61€ (s'inclou fiança de 12,02€). segons tarifa vigent i per comptador de diàmetre inferior a 15 mm. Aquest import es farà efectiu en el moment de fer l’alta.

(Els preus han estat publicats a l'ordenança reguladora de la prestació patrimonial pública no tributària de les tarifes d'abastament d'aigua, publicada al DOGC de 21 de març de 2024, número 9127)

Període de sol·licitud:

Tot l’any

Temps mitjà de resolució:

Amb caràcter general el termini màxim de 6 dies hàbils, a comptar des de l’endemà de la data de registre de la sol·licitud. Si la connexió a la xarxa està executada, sinó prèviament s’haurà de realitzar aquesta connexió. El termini es pot veure incrementat en un mes.

Formes de tramitació:

Per internet:

ACCÉS AL TRÀMIT DE SOL·LICITUD 

Avís: Caldrà aportar com a documentació adjunta a la sol·licitud els següents models normalitzats:

Tramitació presencial:

Nota: Només podran accedir a aquesta modalitat de tramitació les persones físiques; en cap cas podran fer-ho les persones jurídiques o professionals qualificats que representin a persones físiques, d'acord amb l'article 14.2 de la Llei 39/2015.

Oficina d'Atenció Ciutadana de l'Ajuntament en horari de dilluns a divendres de 08:00 a 14:00 hores. (Recomanable amb cita prèvia)

Planta Baixa de l'Ajuntament - Av. Catalunya, 12 - 08734 Olèrdola

Per a qualsevol dubte o aclariment ens podeu enviar un correu a l’adreça aiguesdeolerdola@giacsa.com o trucar-nos al telèfon d’Atenció a l’Abonat 93 872 20 02. Oficina d’atenció al públic oberta de dilluns a divendres de 08:00h a 14:00h.

Document Actions