Alta d'una pòlissa de servei d'aigua
Què és l’alta d’una pòlissa de servei d’aigua i quan és necessari sol·licitar-ho?
L’alta d’una pòlissa és el tràmit per a poder obtenir el servei d’aigua en un immoble en que no hi ha el servei donat d’alta i que amb anterioritat aquest servei havia estat donat d’alta. Caldrà una inspecció tècnica prèvia al punt de subministrament:
- Si el resultat es negatiu, caldrà sol·licitar pressupost.
- Si el resultat es positiu, es podrà contractar l’alta.
Qui ho pot tramitar?
Qualsevol persona física o jurídica, que hagi adquirit o llogat una propietat o bé un representant d’aquest amb l’autorització pertinent.
Preu:
L’import de la contractació és de 175,93 € (s’inclou fiança de 12,02€)segons tarifa vigent i per comptador de diàmetre inferior a 15mm. Aquest import es farà efectiu en el moment de fer l'alta.
El joc de claus per a comptador, que comprèn l'aixeta d'entrada i sortida han de complir la normativa UNE 19804/2002, en cas contrari seran substituïdes en el moment de la instal·lació del comptador (95,13€).
(Els preus han estat publicats a l'ordenança reguladora de la prestació patrimonial pública no tributària de les tarifes d'abastament d'aigua, publicada al DOGC de 21 de març de 2024, número 9127)
Període de sol·licitud:
Tot l’any
Temps mitjà de resolució:
Amb caràcter general el termini màxim de 4 dies hàbils, a comptar des de l’endemà de la data de registre de la sol·licitud.
Formes de tramitació:
Per internet:
ACCÉS AL TRÀMIT DE SOL·LICITUD
Avís: Caldrà aportar com a documentació adjunta a la sol·licitud els següents models normalitzats:
- Formulari normalitzat
- Butlletí de conformitat de la instal·lació segellat per l'instal·lador
- l'Escriptura de propietat, del Contracte de Compravenda o bé del Contracte d'Arrendament.
- Cèdula d'Habitabilitat. (L'art.11 del Decret 141/2012 estableix l'exigència d'incorporar la cèdula d'habitabilitat en vigor als contractes de subministrament per part de les empreses subministradores, així com la Llei 18/2007, insta a aquestes empreses a exigir dita cèdula vigent als usuaris finals perquè aquests puguin contractar).
- Llicència d’activitat (només per ús comercial/industrial).
- DNI/NIE (ambdues cares).
- Ordre SEPA de domiciliació bancària signada pel titular del compte bancari.
- En el cas que el tràmit no el realitzi el titular del contracte, s’haurà de presentar una autorització signada i DNI de la persona que autoritza i de la persona autoritzada.
Tramitació presencial:
Nota: Només podran accedir a aquesta modalitat de tramitació les persones físiques; en cap cas podran fer-ho les persones jurídiques o professionals qualificats que representin a persones físiques, d'acord amb l'article 14.2 de la Llei 39/2015.
Oficina d'Atenció Ciutadana de l'Ajuntament en horari de dilluns a divendres de 08:00 a 14:00 hores. (Recomanable amb cita prèvia)
Planta Baixa de l'Ajuntament - Av. Catalunya, 12 - 08734 Olèrdola
Per a qualsevol dubte o aclariment ens podeu enviar un correu a l’adreça aiguesdeolerdola@giacsa.com o trucar-nos al telèfon d’Atenció a l’Abonat 93 872 20 02. Oficina d’atenció al públic oberta de dilluns a divendres de 08:00h a 14:00h.
01:43 del 19 de gener de 2025