Alta d'una pòlissa de servei d'aigua per a ús de comunitat de propietaris
Què és l’alta d’una pòlissa de servei d’ús comunitari i quan és necessari sol·licitar-ho?
L’alta d’una pòlissa de servei per a ús comunitari és el tràmit per obtenir el servei d’aigua en una comunitat.
Caldrà una inspecció tècnica prèvia al punt de subministrament:
- Si el resultat es negatiu, caldrà sol·licitar pressupost.
- Si el resultat es positiu, es podrà contractar l’alta
Qui ho pot tramitar?
El president/a o l’administrador/a de la comunitat, que necessitin un comptador per la comunitat.
Preu:
L’import de la contractació és de 306,61€ (s’inclou fiança de 12,02€) segons tarifa vigent i per comptador de diàmetre inferior a 15mm. Aquest import es farà efectiu en el moment de fer l'alta.
El joc de claus per a comptador, que comprèn l'aixeta d'entrada i sortida han de complir la normativa UNE 19804/2002, en cas contrari seran substituïdes en el moment de la instal·lació del comptador (95,13€). L'obra civil a realitzar a la façana per instal·lar el comptador, s'haurà de costejar a banda.
(Els preus han estat publicats a l'ordenança reguladora de la prestació patrimonial pública no tributària de les tarifes d'abastament d'aigua, publicada al DOGC de 21 de març de 2024, número 9127)
Període de sol·licitud:
Tot l’any
Temps mitjà de resolució:
Amb caràcter general el termini màxim de 4 dies hàbils, a comptar des de l’endemà de la data de registre de la sol·licitud.
Formes de tramitació:
Per internet:
ACCÉS AL TRÀMIT DE SOL·LICITUD
Avís: Caldrà aportar com a documentació adjunta a la sol·licitud els següents models normalitzats:
- Formulari normalitzat
- CIF Comunitat de propietaris.
- DNI/NIE/CIF President de la Comunitat.
- Acta de la Comunitat de Propietaris amb el nomenament de càrrecs i/o autoritzats.
- Acta de la reunió amb l’acord de contractació del comptador comunitari.
- Butlletí de conformitat de la instal·lació segellat per l’instal·lador.
- Ordre SEPA de domiciliació bancària signada pel titular del compte bancari.
- En el cas que el tràmit no el realitzi el President de la Comunitat, s’haurà de presentar una autorització signada i DNI de la persona que autoritza i de la persona autoritzada.
Tramitació presencial:
Nota: Només podran accedir a aquesta modalitat de tramitació les persones físiques; en cap cas podran fer-ho les persones jurídiques o professionals qualificats que representin a persones físiques, d'acord amb l'article 14.2 de la Llei 39/2015.
Oficina d'Atenció Ciutadana de l'Ajuntament en horari de dilluns a divendres de 08:00 a 14:00 hores. (Recomanable amb cita prèvia)
Planta Baixa de l'Ajuntament - Av. Catalunya, 12 - 08734 Olèrdola
Per a qualsevol dubte o aclariment ens podeu enviar un correu a l’adreça aiguesdeolerdola@giacsa.com o trucar-nos al telèfon d’Atenció a l’Abonat 93 872 20 02. Oficina d’atenció al públic oberta de dilluns a divendres de 08:00h a 14:00h.
12:07 del 20 de abril de 2025