Alta d'una pòlissa de servei d'aigua per a ús especial de boca contra incendis
Què és l’alta d’una pòlissa de servei d’aigua per a ús especial de boca contra incendi i quan és necessari sol·licitar-ho?
L’alta d’una pòlissa de servei per a ús especial de boca contra incendis és el tràmit per a poder obtenir el servei d’aigua contra incendis en els edificis que la Llei 3/2010 i el DC 2513/2017 determina que han de tenir aquesta protecció i es sol·licita quan no hi ha el servei donat d’alta i que amb anterioritat aquest servei havia estat donat d’alta.
Qui ho pot tramitar?
Qualsevol persona física o jurídica, que hagi adquirit o llogat un edifici que necessiti la protecció contra incendis o bé un representant d’aquest amb l’autorització pertinent.
Preu:
S’elaborarà un pressupost del cost d’execució i en el termini màxim de 90 dies, s’haurà de fer efectiu l’import assenyalat en la notificació. Passat aquest termini sense que es verifiqui el pagament s’entendrà que el peticionari renuncia a la sol·licitud de connexió i es considerarà que ha desistit de la seva petició.
Període de sol·licitud:
Tot l’any
Temps mitjà de resolució:
Amb caràcter general el termini màxim de 15 dies hàbils, a comptar des de l’endemà de la data de registre de la sol·licitud. Si la connexió a la xarxa està executada, sinó prèviament s’haurà de realitzar aquesta connexió. El termini es pot veure incrementat en un mes.
Formes de tramitació:
Per internet:
ACCÉS AL TRÀMIT DE SOL·LICITUD
Avís: Caldrà aportar com a documentació adjunta a la sol·licitud els següents models normalitzats:
1r. SOL·LICITAR INSPECCIÓ DE LA INSTAL·LACIÓ:
- Formulari normalitzat de sol·licitud d'inspecció
- Butlletí de conformitat de la instal·lació segellat per l’instal·lador o Certificat emès pel S.T. Indústria conforme la instal·lació ha estat realitzada per una persona/entitat autoritzada.
- El DNI/NIE (Persones físiques) o NIF (persones jurídiques)
- En el cas que el tràmit no el realitzi el titular del contracte, s’haurà de presentar una autorització signada i DNI de la persona que autoritza i de la persona autoritzada.
2n. CONTRACTACIÓ
Essent el resultat de la inspecció conforme, ha de presentar la següent documentació:
- Formulari normalitzat
- Document que acrediti que la instal·lació de BCI ha estat realitzada conforme la normativa vigent (certificat tècnic, llicència municipal, etc.) on consti el número de boques d’incendi.
- DNI/NIE (ambdues cares) o CIF (persones jurídiques).
- Ordre SEPA de domiciliació bancària signada pel titular del compte bancari.
- En el cas que el tràmit no el realitzi el titular del contracte, s’haurà de presentar una autorització signada i DNI de la persona que autoritza i de la persona autoritzada.
Tramitació presencial:
Nota: Només podran accedir a aquesta modalitat de tramitació les persones físiques; en cap cas podran fer-ho les persones jurídiques o professionals qualificats que representin a persones físiques, d'acord amb l'article 14.2 de la Llei 39/2015.
Oficina d'Atenció Ciutadana de l'Ajuntament en horari de dilluns a divendres de 08:00 a 14:00 hores. (Recomanable amb cita prèvia)
Planta Baixa de l'Ajuntament - Av. Catalunya, 12 - 08734 Olèrdola
Per a qualsevol dubte o aclariment ens podeu enviar un correu a l’adreça aiguesdeolerdola@giacsa.com o trucar-nos al telèfon d’Atenció a l’Abonat 93 872 20 02. Oficina d’atenció al públic oberta de dilluns a divendres de 08:00h a 14:00h.
01:14 del 11 de desembre de 2024