Canvi de modalitat de subministrament d'aforament a comptador
Quina és la diferència entre el subministrament d'aforament i el comptador?
La principal diferència radica en què mitjançant el comptador, els clients/es poden gaudir de l’aigua en el moment que la necessitin, paguen només l’aigua que utilitzen i obtenen l’aigua a una pressió constant. Per contra, amb l’aforament els clients/es reben un volum determinat d’aigua al dia, mitjançant un cabal continu de valor constant. Amb el sistema sistema d'aforament es desaprofita aigua, malbaratant aquest recurs escàs.
Què es el canvi de modalitat de subministrament d'aforament a comptador?
És el tràmit necessari per tal que l'abonat/da al servei d'aigua pugui passar de la modalitat de connexió a la xarxa d'agiua a través d'aforament, a la modalitat de connexió a través de comptador.
Qui ho pot tramitar?
La persona titular del contracte de subministrament.
Preu:
El cost mínim del canvi serà de 199,65€ (IVA inclòs), ja que un cop realitzada la inspecció s'informarà de la necessitat d'instal·lar o no claus de pas. En cas afirmatiu aquesta despesa anirà a càrec de l'abonat/da, el cst de la qual, en cas que les subministri Aigües d'Olèrdola, serà de 95,13€ (IVA inclòs). L'obra civil a realitzar a la façana per instal·lar el comptador, l'ha de costejar l'abonat/da a banda.
(Els preus han estat publicats a l'ordenança reguladora de la prestació patrimonial pública no tributària de les tarifes d'abastament d'aigua, publicada al DOGC de 21 de març de 2024, número 9127)
Període de sol·licitud:
Tot l’any
Temps mitjà de resolució:
Amb caràcter general el termini màxim de 15 dies hàbils, a comptar des de l’endemà de la data de registre de la sol·licitud.
Formes de tramitació:
Per internet:
ACCÉS AL TRÀMIT DE SOL·LICITUD
Avís: Caldrà aportar com a documentació adjunta a la sol·licitud els següents models normalitzats:
- DNI/NIE/CIF del/la titular del contracte.
- Fotografia amb la ubicació definitiva de l'armari del comptador.
- En el cas que el tràmit no el realitzi la persona titular del contracte, s’haurà de presentar una autorització signada i DNI de la persona que autoritza i de la persona autoritzada.
Tramitació presencial:
Nota: Només podran accedir a aquesta modalitat de tramitació les persones físiques; en cap cas podran fer-ho les persones jurídiques o professionals qualificats que representin a persones físiques, d'acord amb l'article 14.2 de la Llei 39/2015.
Oficina d'Atenció Ciutadana de l'Ajuntament en horari de dilluns a divendres de 08:00 a 14:00 hores. (Recomanable amb cita prèvia)
Planta Baixa de l'Ajuntament - Av. Catalunya, 12 - 08734 Olèrdola
Per a qualsevol dubte o aclariment ens podeu enviar un correu a l’adreça aiguesdeolerdola@giacsa.com o trucar-nos al telèfon d’Atenció a l’Abonat 93 872 20 02. Oficina d’atenció al públic oberta de dilluns a divendres de 08:00h a 14:00h.
00:50 del 11 de desembre de 2024