Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte

Sol·licitud de canvi de número de compte bancari/ adreça de correspondència

Què és la sol·licitud de canvi de número de compte bancari/ adreça de correspondència?

És el tràmit per a poder comunicar un canvi de compte bancari i/o adreça de correspondència en relació a la facturació del servei d’aigua ja donat d'alta en un immoble.

Qui ho pot tramitar?

Qualsevol persona física o jurídica, que hagi adquirit o llogat una propietat o bé un representant d’aquest amb l’autorització pertinent. En cas contrari s'haurà de tramitar el canvi de nom de la pòlissa d'aigua.

Preu:

És gratuït

Període de sol·licitud:

Tot l’any

Temps mitjà de resolució:

Amb caràcter general el termini màxim de tramitació és de 3 dies hàbils, sempre i quan no s’estigui en període de facturació; en aquest cas pot demorar-se fins a 30 dies per evitar el retorn del rebut per part de l'entitat bancària. 

Formes de tramitació:

Per internet:

ACCÉS AL TRÀMIT DE SOL·LICITUD 

Avís: Caldrà aportar com a documentació adjunta a la sol·licitud els següents models normalitzats:

Tramitació presencial:

Nota: Només podran accedir a aquesta modalitat de tramitació les persones físiques; en cap cas podran fer-ho les persones jurídiques o professionals qualificats que representin a persones físiques, d'acord amb l'article 14.2 de la Llei 39/2015.

Oficina d'Atenció Ciutadana de l'Ajuntament en horari de dilluns a divendres de 08:00 a 14:00 hores. Recomanable amb cita prèvia)

Planta Baixa de l'Ajuntament - Av. Catalunya, 12 - 08734 Olèrdola

 Per a qualsevol dubte o aclariment ens podeu enviar un correu a l’adreça aiguesdeolerdola@giacsa.com o trucar-nos al telèfon d’Atenció a l’Abonat 93 872 20 02. Oficina d’atenció al públic oberta de dilluns a divendres de 08:00h a 14:00h.

 

Document Actions