Aquest dimecres s’han obtingut 32 donacions de sang a Sant Miquel d’Olèrdola

La campanya de captació es feia al local Rossend Montané i una persona va fer la seva primera donació

dijous 25 juliol 2024

 

Aquest dimecres s’han obtingut 32 donacions de sang al local social Rossend Montané de Sant Miquel d’Olèrdola. La xifra se situa en registres similars a les campanyes de donació de sang que s’han realitzat darrerament al municipi.

Es va registrar una persona que va fer la seva primera donació  i van ser 34 les persones que es van apropar a la campanya, entre les 5 de la tarda i les 9 del vespre. El Banc de Sang subratlla que 96 pacients es podran beneficiar d’aquestes donacions.

Aquesta va ser la tercera de les quatre estades del Banc de Sang planificades aquest 2024 a Olèrdola. La darrera estada de l’any a Olèrdola del Banc de Sang es preveu el dimecres 20 de novembre, al Local de Moja, de les 17.00 a les 21.00h.

T'interessa

Subscriu-te a la nostra newsletter