Cap de setmana de Festa Major d’Hivern a Moja
La programació la coordina la Comissió de Festes i inclou espectacles, ball, cercavila i gastronomia
divendres 23 gener 2026
Després de l’obra de teatre de diumenge passat, que marcava l’inici de la programació, aquest cap de setmana es viuran els actes principals de la Festa Major d’Hivern de Moja en honor a Sant Macari. La programació la coordina la Comissió de Festes i inclou espectacles, cercavila o gastronomia.
Dissabte la primera de les activitats serà un esmorzar de germanor, a les 8.30h, al Local Nou.. A les 5 de la tarda es podrà gaudir d’un espectacle d’animació infantil amb “La Monte per xics”. I a les 20.30h s’iniciarà el sopar de carmanyola i a les 22.00h el ball amb La Montecarlo.
Diumenge a les 11 hi haurà la cercavila, amb sortida i arribada a la plaça de l’Església. A les 12 es farà la missa i acte seguir començarà el concurs de paelles, que s’ha previst a la una del migdia, al Local Nou. Per la tarda des de la Comissió de Festes s’ofereix un espectacle de primer nivell: l’actuació de “Planeta Trampolí” amb “Back 2 clàssics” a les 17.00h al Local Nou. A la Torre de Moja es podrà visitar una exposició que, com l’espectacle de diumenge, està vinculat a Olèrdola per La Marató.