Comencen els Vespres d’Estiu al Castell
Aquest dissabte a partir de les 19.00h, amb visites guiades, tast de vins, escape room, espai gastronòmic, projecció immersiva, mirada als estels i actuació de “Trifàsic amb gel”
dimecres 23 juliol 2025
Coincidint amb la Festa Major de Moja, aquest dissabte 26 de juliol, arranquen els Vespres d’Estiu al Castell d’Olèrdola amb l’actuació musical de Trifàsic amb gel.
Un dels components d’aquest trio penedesenc, en Lucas Dalman, ens resumeix a la perfecció l’esperit d’aquesta iniciativa. (àudio)
Impulsats pel Museu d’Arqueologia de Catalunya i l’Ajuntament d’Olèrdola, amb la col·laboració de la Diputació de Barcelona, els Vespres d’Estiu celebren enguany la seva setena edició.
Són una manera diferent de gaudir del patrimoni, apropant cultura i oci amb un seguit d’activitats que comencen a partir de les 19h al Conjunt Monumental de Sant Miquel d’Olèrdola i acaben amb un concert de música en viu a les 22h.
Dissabte 2 d’agost repetiran convocatòria amb el grup Sláinte i el seu folk irlandès.
Les entrades, a 7 euros, poden comprar-se al Museu fins a una hora abans i donen accés a totes les activitats. Algunes tenen aforament limitat i un cost addicional, pel què s’han de reservar enviant un correu electrònic a mac.olerdola@gencat.cat o trucant al telèfon 93 890 14 20 / 675 78 29 36, indicant nom i cognoms i aquelles activitats en les que esteu interessats.
PROGRAMA VESPRES D’ESTIU 2025
19.00 h a 20.00 h Nèctar dels Déus, Vins i cellers a Olèrdola. Visita guiada (cal reserva prèvia)
19.00 h a 20.30 h Pinzellades entre copes. L’art de la pintura i el vi entre pedres amb història. Tast de vins (cal reserva prèvia)
19.00 h a 21.00 h El secret del príncep d’Olèrdola Escape Room (cal reserva prèvia)
20.00 h a 23.00 h Espai gastronòmic km0 Forn Valls – Mulet Viticultors
20.00 h a 21.00 h Construint una ciutat: cases, muralla i esglésies Visita guiada (cal reserva prèvia)
A partir de les 21.00 h Llums, colors i música al bosc d’Olèrdola Projecció immersiva
22.00 h Concert. 26 de juliol: TRIFÀSICAMBGEL
2 d’agost: SLÁINTE (Folk irlandès)
A partir de les 22 h Una mirada als estels, amb l’Astronòmica de Sabadell