Convocat per dimarts ple de l’Ajuntament d’Olèrdola

A les 19.30h, es podrà seguir en directe des del portal de videoactes de l’Ajuntament

divendres 29 maig 2026

Per dimarts de la setmana que ve, 2 de juny, s’ha convocat a les 19.30h sessió ordinària de ple de l’Ajuntament d’Olèrdola. En l’ordre del dia s’inclou la pròrroga del contracte de serveis d’assistència tècnica i informàtica, així com la rectificació d’un error aritmètic de les ordenances fiscals. Altres acords previstos són la modificació de la plantilla i de la Relació de Llocs de Treball  per a la creació de cinc nous llocs de treball. També es contempla l’aprovació d’una modificació de pressupost i la modificació del pla estratègic de subvencions 2024-27 per a l’anualitat 2026.

Durant el ple també es preveuen debatre fins a tres mocions. Una presentada per ERC en commemoració del dia contra l’LGTBI-fòbia; i altres dues que traslladen al ple les tres formacions que comparteixen el govern municipal (IO,ERC i PSC) sobre urbanitzacions i la millora de l’etapa 0-3 anys.

El ple també inclourà apartats d’informacions de les regidories, precs i preguntes i qüestions sobrevingudes.

El ple es podrà seguir en directe des del portal de videoactes de l’Ajuntament.

T'interessa

Subscriu-te a la nostra newsletter