Daltmar tindrà Festa Major i es viurà del 8 al 10 d’agost

Dimarts dia 5 a la tarda es programa una ofrena a la Verge de les Neus

divendres 01 agost 2025

 

Daltmar tindrà Festa Major aquest estiu. Sota el paraigües de l’Associació de Veïns i Veïnes i el suport de l’Ajuntament d’Olèrdola, un grup de persones vinculades a l’activitat de Daltmar han sumat esforços per fer possible que Daltmar tingui Festa Major aquest estiu. L’activitat es desplegarà des del divendres 8 al diumenge 10 d’agost, incloent també l’acte tradicional previ  del dimarts dia 5 de fer l’ofrena a la Verge de les Neus, amb anada al Puig de l’Àliga. L’anada per l’ofrena s’ha fixat entre les 18.30 i les 19.00 a la zona esportiva. I en arribar se servirà un refrigeri, gentilesa de l’Ajuntament d’Olèrdola.

Jéssica Garcia, col·laboradora de l’Associació de Veïns i Veïnes, explicava en una entrevista a Canal 20-Ràdio Olèrdola, que un grup de veïns i veïnes havien decidit assumir l’organització de les activitats perquè Daltmar no es quedés aquest agost sense Festa Major.(àudio)

Cadascun dels tres dies de programació de la Festa comptarà amb activitats pensades per a tots els públics i àpats per afavorir el retrobament veïnal. La voluntat és que la Festa sigui oberta a tothom i ben popular. Així,  per facilitar al màxim la participació, tant la totalitat de les activitats com els àpats que es serviran seran gratuïts. (àudio)

Divendres es preveuen organitzar per la tarda tallers i completar el mural de Daltmar de la zona esportiva. Hi haurà sopar i bingo musical.

Dissabte es preveu fer un torneig de petanca, una festa Holi, activitats per als infants, una botifarrada gratuïta, l’actuació del grup  “La Calle del son” i música amb dj.

Diumenge pel matí es muntaran inflables aquàtics i es preveu una festa de l’escuma. També s’oferirà un vermut electrònic amb el reputat dj John Jacobsen. Per la tarda s’oferirà un espectacles de monòlegs i sopar de cloenda, també gratuït.

Escolta l’entrevista a Jéssica Garcia, realitzada per Canal 20-Ràdio Olèrdola, clicant aquí

Arxius Adjunts

Galeria d'Imatges

T'interessa

Subscriu-te a la nostra newsletter