Del 15 de juny al 14 de setembre tots els dilluns es farà la recollida extra de la fracció orgànica
La recollida extra d’orgànica amb quatre dies a la setmana coincideix amb els mesos d’estiu. Es recorda que cal deixar l’orgànica amb bossa compostable i dins del cubell corresponent
dilluns 01 juny 2026
Durant els mesos d’estiu s’adapten i es reforcen els serveis de recollides d’escombraries, ampliant els horaris. Així, des del 15 de juny i fins el 14 de setembre hi ha un quart dia de recollida d’orgànica i es passa a fer també els dilluns. Es recorda que cal deixar l’orgànica amb bossa compostable i dins del cubell corresponent.