Del 15 de juny al 14 de setembre tots els dilluns es farà la recollida extra de la fracció orgànica

La recollida extra d’orgànica amb quatre dies a la setmana coincideix amb els mesos d’estiu. Es recorda que cal deixar l’orgànica amb bossa compostable i dins del cubell corresponent

dilluns 01 juny 2026

 Durant els mesos d’estiu s’adapten i es reforcen els serveis de recollides d’escombraries, ampliant els horaris. Així, des del  15 de juny i fins el  14 de setembre hi ha un quart dia de recollida d’orgànica i es passa a fer també els dilluns.  Es recorda que cal deixar l’orgànica amb bossa compostable i  dins del cubell corresponent.

Galeria d'Imatges

T'interessa

Subscriu-te a la nostra newsletter