Dimecres es podrà donar sang a Moja

De 17 a 21h, al Local Nou

divendres 29 maig 2026

Dimecres 3 de juny un equip del Banc de Sang i Teixits es desplaça de nou a Olèrdola per recollir donacions de sang. Serà  al Local Nou de Moja, en horari de 17.00 a 21.00h. La campanya porta per títol “Quan cal, hi som” i té el propòsit de mantenir durant tot l’any les donacions de sang.

 Per fer la donació es recomana  i és preferible fer inscripció prèvia a bancsang.net/donar o al telèfon 93 557 35 66, tot i que si no es pot fer aquesta comunicació prèvia també es podrà donar sang desplaçant-se directament al local.

T'interessa

Subscriu-te a la nostra newsletter