El Grup de Carnaval de Moja portarà l’ambient de carnaval a la FM

Per dimecres 23 de juliol preparen una festa amb música, bombolles de sabó i disfresses

dimecres 09 juliol 2025

 

Una de les novetats que ja han transcendit del programa de la Festa Major de Moja és que inclou, el dimecres 23 de juliol, una festa de Carnaval . Un Carnaval a l’Estiu. Serà a dos quarts de 8 del vespre, a la rambla Pau Casals de Moja, gràcies a la iniciativa del Grup de Carnaval de Moja. Una de les seves integrants, Laia Vallès, explica que l’activitat s’inscriu dins del 25è aniversari del grup, en un any en què han obtingut molts reconeixements en les rues del Penedès.(àudio)

Des del grup es fa una crida a que les persones que hi participin vagin disfressades. S'anuncia que hi haurà música amb dj, bombolles de sabó i sorpreses.(àudio)

El grup de Carnaval ja ha començat avaluar les propostes que podria realitzar pel proper carnaval. Però abans, tenen aquesta cita amb el carnaval a l’estiu que traslladen a la Festa Major de Moja el proper dimecres 23 de juliol.

Arxius Adjunts

Galeria d'Imatges

T'interessa

Subscriu-te a la nostra newsletter