Ioga al Conjunt monumental d’Olèrdola aquest diumenge
A les 10.30h. Cal fer reserva prèvia a mac.olerdola@gencat.cat
dimecres 06 maig 2026
Després de la satisfactòria experiència viscuda l’any passat, aquest 2026 es torna a programar una sessió de ioga al Conjunt monumental d’Olèrdola. Serà a les 10.30h d’aquest diumenge 10 de maig i l’impartirà Anna Garrido, professora de ioga i meditació.
En una entrevista a Canal 20-Ràdio Olèrdola la mateixa Anna Garrido explica que “no es té cada dia” l’oportunitat de fer ioga en un espai amb tanta història com el Conjunt monumental d’Olèrdola.(àudio)
La proposta uneix la saviesa de la cultura ibèrica, romana i medieval, amb la profunditat de la cultura hindú. La sessió es realitzarà durant dues hores en dos entorns. Primer a l’esplanada propera a l’antiga pedrera romana. I després a l’església de Sant Miquel, un espai “ideal per les seves energies”.(àudio)
La programació de la sessió d’aquest diumenge és conseqüència del bon regust de boca que va deixar l’experiència de l’any passat per part de la vintena de persones que van viure aquella primera sessió de ioga al Conjunt monumental.(àudio)
El preu de l’activitat està inclòs en el preu de l’entrada al recinte. Per participar-hi, cal anar amb roba còmoda, amb màrfega i coixí. És imprescindible fer reserva prèvia a mac.olerdola@gencat.cat
Escolta l’entrevista a Anna Garrido, realitzada per Canal 20-Ràdio Olèrdola, clicant aquí