Jornada d’Habitatge organitzada per l’Ajuntament d’Olèrdola

Adreçada especialment a joves d’entre 18 i 35 anys. El dijous 5 de juny a les 18:30h, al Local Rossend Montané de Sant Miquel d’Olèrdola

dijous 22 maig 2025

L’Ajuntament d’Olèrdola organitza la 1a Jornada d’Habitatge del municipi, adreçada especialment a joves d’entre 18 i 35 anys. Tindrà lloc el dijous 5 de juny, a les 18:30h, al local Rossend Montané de Sant Miquel d’Olèrdola i té el propòsit d’oferir un espai per parlar “i compartir inquietuds sobre un tema clau” pel futur del jovent, tal i com s’assenyala en la carta de convocatòria signada per l’alcaldessa, Fina Mascaró; i pel regidor d’habitatge, Jordi Álvarez.

En la carta adreçada al jovent del municipi s’anuncia que la jornada té la voluntat de resoldre dubtes i oferir “noves oportunitat per viure i arrelar-vos al municipi”.

La jornada neix amb la voluntat de facilitar l’emancipació juvenil i garantir que cap jove d’Olèrdola “hagi de marxar per manca d’opcions d’habitatge assequible”. Per aconseguir-ho es subratlla que la participació del jovent “és imprescindible”

La confirmació d’assistència a la jornada es pot fer a través d’aquest formulari , també trucant al telèfon 93 890 35 02 o bé escanejant el codi QR de la convocatòria.

T'interessa

Subscriu-te a la nostra newsletter