L’Ajuntament d’Olèrdola intensifica el seguiment de les obres en equipaments per garantir el compliment dels contractes

L’alcalde, Jordi Álvarez, també subratlla les facilitats introduïdes en el concurs per adjudicar la gestió del bar del Local Nou i els esforços per fer possible una promoció d’habitatges

Jordi Álvarez, Alcalde i regidor de Via Püblica, Urbanisme i Paisatge Urbà
Jordi Álvarez, Alcalde i regidor de Via Püblica, Urbanisme i Paisatge Urbà

dijous 13 novembre 2025

En una entrevista al programa Olèrdola Actualitat de Canal 20-Ràdio Olèrdola l’alcalde , Jordi Álvarez, ha defensat la tasca de seguiment de les obres que es realitza des de l’Ajuntament amb el propòsit de garantir el compliment dels contractes. Preguntat pel retard en l’execució prevista dels treballs de la coberta  de la pista poliesportiva de Moja, Álvarez ha apuntat que han sortit “entrebancs”, tot assenyalant que els treballs es van adjudicar complint amb la normativa i que l’ empresa  que va guanyar el concurs “està fallant en els plans d’entrega” . Álvarez ha advertit que aquesta situació tindrà la seva repercussió. L’alcalde ha subratllat que l’Ajuntament ha estat des del primer moment  “a sobre de l’obra”. Tan és així que s’ha rebutjat pagar unes factures a l’empresa perquè s’havia comprovat que volia justificar treballs no fets. (àudio)

Bar Local Nou

Durant l’entrevista Jordi Álvarez també ha posat en valor les facilitats introduïdes en el concurs per adjudicar la gestió del bar del Local Nou de Moja. A més d’arranjar-se l’equipament i de renovar el mobiliari, respecte anteriors contractes s’han reduït les obligacions que haurà d’assumir el futur adjudicatari.(àudio)

Habitatge

L’alcalde també ha aprofitat l’espai a la ràdio per fer una crida als joves a inscriure’s en el registre de sol·licitants d’habitatge de protecció oficial i demanar Olèrdola com a municipi per a viure. Disposar de la demanda suficient és un requisit per a fer possible la promoció d’habitatge assequible en règim de lloguer en terrenys municipals a La Plana de Moja. Jordi Álvarez assenyalava que la pròpia Generalitat havia comunicat a l’Ajuntament que Olèrdola estava molt ben situada per a poder-se activar una possible promoció, en disposar dels terrenys i d’un estudi de la Diputació. Però per a fer possible aquesta actuació és necessari comptar amb demanda suficient, a través d’aquesta inscripció al registre de sol·licitants d’habitatge protegit de la Generalitat.(àudio)

Jordi Álvarez també ha exposat que s’havien iniciat al municipi els treballs de poda en l’arbrat d’espais públics i que s’estaven executant actuacions de millora de pavimentació a la rambla Catalunya de Moja per evitar els accidents que patien vianants. Aquestes intervencions de millora han de continuar a Sant Pere Molanta.

En un àmbit de caràcter més general, l’alcalde també ha defensat que cal una resposta urgent i contundent amb reformes legislatives que penalitzin la multireincidència delictiva de manera efectiva.

Escolta l’entrevista a Jordi Álvarez, realitzada per Canal 20-Ràdio Olèrdola, clicant aquí

Arxius Adjunts

T'interessa

Subscriu-te a la nostra newsletter