Neteja i condicionament de la Zona Esportiva de Daltmar
S’ha netejat la zona i instal·lat lones a les piscines per a preparar les obres de reforma que es preveuen iniciar a partir de setembre
dijous 24 juliol 2025
Després de realitzar-se un tractament químic de l’aigua dels dos vasos, aquesta setmana l’Ajuntament d’Olèrdola ha procedit a cobrir les dues piscines de la zona esportiva de Daltmar amb dues lones de protecció. La instal·lació de les lones és una tasca que dona continuïtat a les actuacions de neteja i condicionament de la zona esportiva de Daltmar, efectuades durant les darreres setmanes pels serveis municipals. Les actuacions de neteja han estat especialment intenses en punts com l’entorn dels vestidors, l’àrea de pícnic, la zona de jocs infantils o l’entorn i l’interior de les pistes de pàdel.
Aquestes actuacions tenen la finalitat d’arranjar per al seu ús l’espai i preparar-lo per a les obres de reforma que es preveuen iniciar a partir de setembre a la zona esportiva, gràcies a l’obtenció per part de l’Ajuntament d’Olèrdola d’una subvenció de 250.000 € provinents de la Diputació de Barcelona.
Recuperar la gestió
L’Ajuntament d’Olèrdola ha procedit a fer actuacions que garanteixen l’ús de les instal·lacions tan aviat com ha pogut disposar de la gestió de l’espai, a partir de fer-se efectiva la recuperació de la concessió. Tal i com ha recordat el regidor d’urbanitzacions, Jordi Pardo, l’acord de la Junta de Govern Local de 24 de febrer de recuperar la gestió no és d’aplicació immediata. A partir de Reis, data en què es constata que els anteriors concessionaris abandonen l’espai, l’Ajuntament procedeix a avaluar l’estat de les instal·lacions per fonamentar l’expedient de recuperació de la gestió. Un cop fet això, seguidament a finals de febrer s’aprova la recuperació de la gestió, però cal tenir en compte que hi ha un període de notificació de l’acord a l’anterior concessionari i cal exhaurir el termini de 2 mesos de marge perquè es presenti recurs a la decisió de l’Ajuntament. Pardo recordava que l’Ajuntament no havia deixat de fer gestions per millorar la zona i havia garantit l’obtenció de recursos, fins a 250.000€, per arranjar l’espai i ha procedit a fer actuacions prèvies. El regidor assenyala que ha quedat clara “la voluntat i els fets” de millorar aquesta zona d’equipaments amb la màxima celeritat possible , però cal tenir present que les limitacions tècniques i legals marquen el ritme d’actuació d’una administració com és l’Ajuntament d’Olèrdola.