Olèrdola recapta 6.186,76 € per La Marató de 3Cat

La xifra és provisional a l’espera de les activitats solidàries programades aquest mes de desembre i al gener

dilluns 15 desembre 2025

Dissabte el poble de Moja va viure una jornada solidària plena d’activitats i actes per sumar esforços per La Marató de 3Cat. Des del matí fins a la nit, diverses entitats van participar en una plural mostra d’actuacions i balls populars que van fer de pròleg  al gran moment del dia: l’anunci de la xifra de diners  recaptada provisional gràcies a totes les activitats que s’han fet els últims dos mesos vinculades a la programació “d’Olèrdola per  La Marató”.

A la tarda, mentre s’anaven succeint les actuacions les entitats van fer l’entrega de les caixes amb els diners recaptats de les activitats en les quals han participat. Finalment, la xifra anunciada va ser de 6.186,76 €, una quantitat que encara pot pujar més a l’espera de les activitats solidàries programades que resten per fer-se. L’anunci es va fer en un Local Nou ple en un acte que va comptar amb l’assistència de representants del  govern municipal, incloent l’alcalde, Jordi Álvarez; i la 2a Tinent d’Alcaldia, Fina Mascaró; així com Romà Cano, delegat territorial del departament de Cultura, que seguia l’esdeveniment per tercer any consecutiu.

Més activitats

El dia 21 de desembre, el grup de Teatre TAT interpretarà l’obra Na Rugalla (un ram de margarides a cada nínxol de bruixa) a la Sala de la Societat Principal de Sant Pere Molanta. El 28, al local Rossend Montané de Sant Miquel, el Club d’Escacs Vilafranca ha organitzat un torneig d’escacs. Finalment, els dies 24 i 25 de gener, a la torre de Moja es podrà visitar una exposició de peces elaborades amb macramé.

Aquestes seran les últimes activitats organitzades per Olèrdola per La Marató i que incrementaran la xifra anunciada dissabte. Un cop finalitzades totes les activitats l’anunci del recapte final es farà per xarxes socials. Ángels Rísquez, Ivana Arqués i Yolanda Lirón, les organitzadores d’Olèrdola per La Marató, han valorat positivament la recaptació i la feina feta amb les entitats col·laboradores. (àudio)

Per la seva part, l’alcalde Jordi Álvarez va valorar de manera positiva el compromís de les entitats i de la població del municipi, destacant que quan és per una bona causa “Olèrdola no falla mai”. (àudio)

A continuació pots escoltar les entrevistes realitzades per Canal 20 a les organitzadores d’Olèrdola per La Marató i l’alcalde Jordi Álvarez, clicant aquí

 

Arxius Adjunts

Galeria d'Imatges

T'interessa

Subscriu-te a la nostra newsletter