Olèrdola revalida l’aposta per la Roda de Teatre

S’han programat actuacions el 15 de novembre a Sant Miquel; el 24 de gener a Moja i el 21 de febrer a Sant Pere Molanta. L’Arrel representarà “Dinamarca” el 20 de març a Sant Llorenç d’Hortons

dijous 15 octubre 2026

 Organitzada per la GATAP (Grups Amateurs de Teatre de l’Alt Penedès) la Roda de Teatre arriba a la seva 36a edició comptant de nou amb una decidida aportació d’Olèrdola. I és que, gràcies al suport de l’Ajuntament, el municipi acollirà de nou fins a 3 representacions de les 33 programades en 23 municipis de l’Alt Penedès fins el 25 d’abril.

La primera funció de la Roda al municipi s’ha previst el diumenge 15 de novembre, a les 18.30h, al Local Rossend Montanñé de Sant Miquel, amb la representació de l’obra “L’estafa de la vida” del grup “A pèl” de Puigdàlber. El diumenge 24 de gener el Local Nou de Moja acollirà la representació de “L’illa deserta”, de MaGreT Companyia Teatral de Vilafranca. I la tercera i darrera funció de la Roda a Olèrdola serà a Sant Pere Molanta, el 21 de febrer, amb la representació de “Sopar amb batalla”, de “La Companyia es grata”.

Sílvia Sellarés, de la coordinadora GATAP, destaca aquesta implicació d’Olèrdola i explica que aquest any s’han actualitzat els preus després de moltes edicions mantenint congelada l’aportació econòmica que satisfan els ajuntaments. (àudio)

Els grups ofereixen propostes de qualitat i gràcies a la Roda poden mostrar el seu treball fora del seu municipi. (àudio)

Entre els 12 grups participants s’hi troba l’Arrel de Sant Miquel. El 20 de març actuaran a Sant Llorenç d’Hortons amb “Dinamarca”, de Lluïsa Cunillé.

Arxius Adjunts

T'interessa

Subscriu-te a la nostra newsletter