Passatge del Terror a Sant Miquel per Halloween

Amb “Escapa del pacient 109”, el divendres i el dissabte de 21.30 a 01.00h, al local Rossend Montané. Amb servei de barra de bar amb entrepans i begudes

dilluns 27 octubre 2025

 

La Societat La Lleialtat organitza el passatge del terror “Escapa del pacient 109”, al Local social Rossend Montané. El divendres 31 i dissabte 1 de novembre, de 21.30  a 01.00h. Dissabte hi haurà dj fins a les 03.00h

Durant els dos dies hi haurà servei de barra amb entrepans i begudes. L’entrada al passatge té un mòdic preu de 3€.

Axel Pardo, president de la Societat La Lleialtat, explica que l’èxit del 1r passatge del terror celebrat l’any passat “ens va deixar ganes de més”. (àudio)

Des de la Societat estan convençuts que oferiran de nou un passatge del terror de primer nivell. (àudio)

Axel Pardo destaca que la gran resposta assolida l’any passat els ha animat a ampliar i millor el passatge d’aquest 2025 amb “Escapa del pacient 109”. (àudio)

Escolta l’entrevista a Axel Pardo clicant aquí

Arxius Adjunts

T'interessa

Subscriu-te a la nostra newsletter