Revetlla amb civisme i animades festes veïnals a Olèrdola

La gran novetat va ser el sopar, l’espectacle i el ball organitzat per la Societat La Lleialtat de Sant Miquel

dimecres 25 juny 2025

La revetlla de Sant Joan s’ha celebrat al municipi amb civisme i animades festes veïnals la nit d’aquest dilluns a dimarts, amb l’avançada de la festa que organitzaven dissabte a Sant Pere Molanta els casals de la gent gran d’Olèrdola.

La gran novetat es va viure a Sant Miquel d’Olèrdola. Prop de 180 persones van gaudir del sopar, l’espectacle i el ball que a la plaça de l’Església va organitzar la Societat La Lleialtat. Hi va haver graellada,  focs d’artifici , actuació de la Drag Queen “La Morena” i música amb el dj Davida. 

A Moja més d’un centenar de persones es reunien en l’espai que a la Plana va habilitar un any més l’Ateneu Mogenc. Finalment hi va a ver foguera, sota la vigilància de l’ADF Rossend Montané. 

Dissabte 21, Festa dels casals de la gent gran

Dins de l’activitat de celebració de la revetlla de Sant Joan, el dissabte es vivia una festa a la Sala de la Societat de Sant Pere Molanta, sota l’organització dels casals de la gent gran del municipi i el suport de l’Ajuntament d’Olèrdola. Amb música del dj Armand Beneyto, l’activitat va reunir a 70 persones i va comptar amb la presència de Fina Mascaró i de Jordi Álvarez, poques hores després del ple d’investidura que va formalitzar el relleu a l’alcaldia d’Olèrdola.

Galeria d'Imatges

T'interessa

Subscriu-te a la nostra newsletter