Taller per a famílies "Com ho fem amb els adolescents?"

El dijous 18 de juny, al Centre Cívic La Xarxa de Moja, a les 18.00h. Activitat gratuïta, amb inscripció prèvia

dilluns 01 juny 2026

📣 Famílies d'adolescents, aquesta trobada és per a vosaltres!

 

L'adolescència és una etapa plena de canvis, descobriments i reptes — tant per als joves com per a qui hi conviu en el dia a dia. 💬✨

 

El municipi d'Olèrdola, a través del Servei Jove, realitzarà un taller per a pares, mares i responsables, conduït per una especialista en el tema de l'adolescència.

 

Serà un espai per a:
 conversar i compartir experiències
 resoldre dubtes
 entendre millor els canvis de l'adolescència
 aprendre estratègies per afrontar els reptes d'aquesta fase

 

👨👩👧👦 Destinat a: famílies d'Olèrdola que conviuen amb adolescents.

📅 Data: 18/06/2026
🕕 Horari: de 18 h a 20 h
📍 Lloc: Sala d'Entitats – Centre Cívic La Xarxa – Moja

🔗 Inscripcions: https://forms.gle/wQZHd6VsVE1kX7Cr9

 

 

Us hi esperem per a una trobada acollidora, informativa i molt important per enfortir el diàleg en família 💙

T'interessa

Subscriu-te a la nostra newsletter