Visita guiada a la Torre de Moja aquest diumenge

Serà a les 12.00 h i les inscripcions es poden fer a turisme@olerdola.cat

dimecres 19 març 2025

 

Aquest diumenge  23 de març l’Ajuntament d’Olèrdola organitza una visita guiada a la Torre medieval de Moja, a les 12 del migdia. Les inscripcions són gratuïtes i es poden fer a través del correu electrònic turisme@olerdola.cat. Les places són limitades.

Història de Moja

La torre de Moja, documentada per primera vegada l’any 981, es va construir com a punt de defensa avançada del castell d’Olèrdola i ha sobreviscut a les vicissituds de la història fins a l’actualitat.

L’aparença que té avui en dia és fruit de la pròpia història de Moja i dels diferents propietaris que ha tingut; des del monestir de Sant Cugat del Vallès fins a la família Copons, que en el segle XVIII van rebre el títol de marquesos de Moja.

Portes obertes

Al marge de les visites guiades com les programades aquest diumenge, l’Ajuntament també ofereix la possibilitat de gaudir de la Torre amb les jornades de portes obertes que programa. La propera serà el diumenge 6 d’abril, d' 11 a 13h.

T'interessa

Subscriu-te a la nostra newsletter