Xerrada "Alimentació saludable per a gent gran"

Al Casal d'Avis de Sant Miquel, a les 17:00

Xerrada adreçada a gent gran a càrrec de Red Saludalia(Menjasa). L'acte l'organitza l'Ajuntament d'Olèrdola, amb la col·laboració de la Diputació de Barcelona

Detalls de l'esdeveniment

T'interessa

Subscriu-te a la nostra newsletter